set fire to the rain

Wednesday, October 19, 2011

orang marah sebab orang sayang .



"saya sukaaaaa tidur"

hello semua. disebabkn semalam banyak sangat masalah, hari ni aku bangun lambat. penat menangis sampai tertido and pagi ni dah tak boleh bangun.sebab ape? sebab mata dah bengkak dan perasaan malas yang sangat tinggi dalam diri wahhhh. 
sekarang ni tengah belajar memandu. sepatutnya kena pergi pukul 9 a.m. dah sedar lepas tu tertido balik and takde sape nak kejutkan, sedih betul. sampai la akak tu call suruh datang jugak sbb pagi takde orang belajar kete. aduhhh terpaksa la. masuk-masuk kereta kena tegur sebab lambat. okay la salah aku tapi dulu aku tunggu 1 jam tak tau pulak. sumpah mood mati pagi ni. sampai segambut duduk termenung sekejap kat tempat tunggu belajar motor tu pikir macam-macam sambil tengok macam-macam ragam orang bawak kete. tiba-tiba abg fadhil panggil "oit budak kecik yang kau muncung kat situ buat ape?elehh". gelak je la aku dgn abg fadhil ni. dia paham kot yang aku tak berape okay pagi ni. so dia belanja teh ais for breakfast.
hari ni hari ke-4 aku belajar so semua dah tau. so abg fadhil bagi bwk kete sorang-sorang kat litar. cuaca hari ni okay tak berapa panas macam semalam. aku pun buat la ape yg patut. hari isnin ni da test JPJ da. lepas belajar kat litar belajar kt jalan raya. satu masalah aku, tak reti nk bagi signal awal-awal haha. then abg fadhil suruh bawak kete pergi petronas nak isi minyak. dalam kete dia bising lapar and bosan mkn kt tmpt bljr memandu tu. so dia bwk pergi ape entah nama tempat tu sebab dia nk mkn donut. dalam hati aku "mcm tau je aku teringin nak makan big apple ni haha". dia tunjuk tempat kt situ yang ade rumah cantik-cantik semuanya. yesss rumah impian aku, insyaAllah kalau ade rezeki. then ade tasik cantik sangat. sampai je cari kedai donut and abg fadhil nampak betul-betul lapar haha. tersenyum lebar aku nampak big apple weyhh. that's my favourite okayy. abg fadhil beli 2 boxes yg ada 6 pcs. telan air liur aku tengok semua yang ade tu.

yummy yummy !

yesss the alien is my favourite. setiap kali beli mesti ambil yang ni. btw thank you to abg fadhil sebab belanja anak murid abg yg banyak perangai ni hehe. 


" Let us count our blessings instead of our problems. Problems will always be there, but life will be over one day! "

smile,
xoxoxo

No comments:

Post a Comment